Vilken bagatell!

HejHej!
Det känns skönt at kunna säga att livet flyter på för det gör det verkligen just nu. När man minst anar det så tar allt fart och det blir betydligt mkt enklare att leva. Idag när jag vaknade kände jag verkligen för att gå till skolan, och det har jag inte gjort på många veckor haha =P Var  en aning nervös men sen visade det sig att det inte var så mkt att vara nervös för allt gick galant haha =) Livet är allt bra märkligt. man oroar sig en massa för saker som inte är viktiga. Tro mig alla gör vi det. Vi oroar oss för att vi ska ha fel kläder på oss, ha fel sminkning , ha håret fel, säga fel saker alltid är det ngt. Men tro mig allt går om man är sig själv. Man får bara bjuda en aning på sig det brukar lätta upp stämmningen. Skratta lite åt saker som är jobbiga så man kommer över det och kanske pratar om ngt annat.
Det känns helt underbart livet har äntligen fått en ny start och allt flyter bara på ......

Over and out


Kommentarer
Postat av: Marty

Jag antar att det gick galant!:D å jag är über glad för din skull!!

2007-05-31 @ 18:56:23
Postat av: Marty

Hej ELin, varför inte blogga? jag blir lessen:( mkt lessen.. Men det känns tomt att inte träffa dej å alla nadr på Måndag, så om du skulle träffa ngn kan du väl säga hej från mej..? Jaja, kommer sakna dej i massor, PussPUss från marty

2007-06-10 @ 00:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0