I'm Back!

Har haft en liten down period det senaste och har därför inte orkat blogga. Ibland behöver man sig en tankeställare för att komma ner och få båda fötterna på jorden igen. Men ibland kommer allt vid fel tillfälle. Allt är löst nu och jag är tillbaka igen. Önskar jag kunde säga starkare än någonsin, men det vore att ta i :). Envis som jag är så ger jag aldrig någonsin upp innan jag nått målet . Jag har ett mål med mitt liv, saker jag vill göra. Ibland ställer jag orimliga krav på mig själv men det är ingen annan än jag själv som skadas utav det. jag ser fram emot sommarn 2011. Kings Of Leon i London, Midsommar, Peace and Love, härliga grillkvällar nere vid sjön, avnjuta en kall öl på min balkong....... det är långt kvar dit så ska istället focusera på vad som händer nu framöver.
I veckan blir det jobb som vanligt. mån-lör. Lördagskvällen kommer spenderas på hotellet och vart förfesten ska äga rum är ännu oklart. Det jag saknar är en liten digitalkamera att ha med mig överallt som man kan föreviga sina händelser så det är något jag får ta och införskaffa mig inom kort!
Dagen kommer spenderas med städ, tvätt, pappersarbete, ärenden på stan, träning. Men jag älskar lediga måndagar man hinner med så mycket och man kan ta allt i den takten man själv vill!


Kommentarer
Postat av: Sara

Woho! She's back!

2011-03-22 @ 13:07:57
Postat av: Martina

miss you.

2011-03-23 @ 16:54:30
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, säger som båda förra :) PUSS

2011-03-25 @ 06:46:58
URL: http://miaskattberg.blogg.se/
Postat av: narre

hellre en down period än en period med downs

2011-04-02 @ 23:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0