Godnatt!

Vad gör man när hjärna, hjärta och kropp säger tre olika saker och vill gå åt tre olika håll? Min kropp skriker stanna upp och ta ett djupt andetag, hjärnan säger kämpa på det kommer ge resultat och hjärtat säger något helt annat. Jag har inte tid att stanna upp och ta ett djupt andetag nu, jag är mitt i en uppförsbacke och det enda jag vill är att komma upp för krönet. Jag vill få det här att funka, jag vill ha fullbokade listor, kunder som kommer tillbaka för att de är just nöjda med mig. Och jag känner att det låssnar mer för varje dag som går och jag glädjs varje gång någon bekant, kan vara en väns mamma, gammal klasskompis, väns syskon eller vad som helst som kommer in. Men det betyder så sjukt mycket. Januari och Februari har inte varit super bra månader men Mars ser ut att bli en riktigt bra månad. Skam den som ger sig!
Kom precis hem ifrån en heldag på salongen. Avslutade med en tjejkväll bestående av hårkurer, inpackningar och liknande. Uppskattat från både mina kunder och av mig själv. Lite gjorde vi det för att vi själva ska bli bättre på produkterna och lära oss dem på djupet och det bästa sättet att göra det för min del i alla fall är att få testa det. Men nu är jag helt slut och det är en dag i morgon också. Så ska krypa ner i sängen . Kommer somna som en prinsessa.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0