Onsdag 29 Oktober

Ännu en dag är avklarad på lovet. det är sjukt vad tiden går fort. Idag spenderade jag dagen i Jönköping med min broder och mamma. Mycket trevligt, men insåg rätt snabbt att det inte skulle bli någon lätt match att införskaffa sig en vinterjacka. Får väl säga som så här, är man kräsen får man skylla sig själv. Sedan åkte vi hem och jag började förberedelserna för helgens maskerad. har nu införskaffat mig mestadels utav alla kläder och ting som jag kommer att behöva. Vilket känns mycket skönt. Ett mindre problem. Sedan bar det av till onyx för att träna, känner mig oerhört duktig efter 1 timmas spinning och en timmas bodybalance. Men siktar man högt får man ligga i. I morgon blir det jobb och jag antar att det kommer bli mycket folk så får se till att vara redit utvilad!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0