Äntligen fredag

Äntligenigen  fredag. och har äntligen jobbat klart för denna veckan, jobbade dock bara torsdag ,fredag men det räcker. Slutade vid fem och åkte och hämtade Mia för att sedan åka hem till mig och äta och duscha och sen vidare och bowla. Blev ingen Anton idag heller, han har gått och blivit sjuk lagom till sin klassfest. Men vi får väl ta och träffas en annan dag istället. Simon och Robin var på istället och jag får väl erkänna att jag var ingen höjdare på bowling idag men tog igen mig på slutet då det var försent. Jag och Mia förlorade så vi fick bjuda på efterrätt på kina. Skulle först ner till bryggan men det var fullt så vi fick ingen plats. Simon och Robin tryckte i sig var sin friterad kyckling medans jag knappt fick i mig min glass och kaffet. Får tacka för en riktigt trevlig kväll! Inte allt för ofta man träffar dessa gossar! =) Får väl ta och lägga mig en stund framför tv:n och vänta på att klockan ska bli ett så jag kan hämta min kära broder och hans kompisar på fest. Inte alls sugen på detta men får väl hoppas att han bjuder igen någon gång i framtiden. I morgon är det maskerad som gäller så det är bara att tagga inför det, ska nog inte bli så svårt! =)
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0