Torsdag 6 november

Hade just ett seriöst samtal med modern min, hon börjar bli lite smått orolig över mitt tränande. Hon tycker jag tränar alldeles för mkt och börjar bli mindre. Tror hon är mest rädd för att balklänningen ska vara alldeles för stor men den går att sy in. Jag mår ju bra och trivs med att ha det osm jag har så varför klaga. Jag lugnade henne med att jag aldrig kommer komma ner i de 45 kg som jag vägde i slutet av nian. Känns lite läskigt att det har hänt så mkt på bara ngt år. Men samtidigt så var det bra för mig att gå upp några kilo för jag var verkligen inte stor, men det konstiga var att jag åt dubbelt så mkt som jag äter nu men blev aldrig större. Det måste vara så att det kommit på senare dar. Kan inte direkt påstå att jag blivit någon träningsnarkoman men kanske början till det men va fan! Då har jag något att syselsätta mig med pls att jag håller mig i form men framförallt kommer i form!
Mia ringde nyss och vi bestämde oss för att gå på bio i morgon efter praktiken. Sen var Christian hemma så vi ska nog täffa han och några kompisar till han. Ska bli riktigt nice faktiskt! Så i morgon blir det ingen träning om jag inte går upp tidigt för att gå ner innan jag börjar praktiken, mkt möjligt får se hur jag känner för det då! Men nu ska jag nog gå och fixa lite mat tills i morgon så jag slipper äta ute, jobbigt att behöva tänka på vad man äter hela tiden. Inte pågrund av att jag inte vill äta fett och sådant pågrund av min vikt men min mage har börjat cp:a sig igen och gör fruktansvärt ont emellanåt så får väl strunta i mjölken ett tag igen! alltid lika tufft men vet själv att jag mår bäst utan. Är riktigt nöjd med dagens instas faktiskt. Började dagen med samhäll och därefter samhäll sne kundpass då jag permanentade mamma! Hon blev rktigt söt faktiskt haha! =)
Såg att Marty har lagt ut en mycket förskräklig bild på mig på facebook, hade totalt glömt bort den. Men tydligen inte Marty. Haha. fattar inte att Mia lyckades få mitt hår att stå rakt ut i flätor sådär, men tydligen så. Marty jag ska nog ge igen på ngt
sätt haha! Men får väl bjuda på den bilden!



( Gosh! såg man verkligen ut så haha! )
Over and out

Kommentarer
Postat av: Marty

Du är så söt elajn =)

2008-11-07 @ 19:03:36
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0