Onsdag 26 November

Ledig idag känns oerhört skönt! Väktes av mamma då hon ville att jag skulle färga hennes hår innan hon skulle till jobbet. Kul säger jag, känns inte överdrivet kul att bli väckt på ett sådant sätt. Sen var det en lugn och skön frukost för att sedan åka och hämta Stina och åka ut till Mia i lilla Götåkra. Där vi har suttit hela förmiddagen och pluggat småföretagande men nu är vi äntligen klara elr klara och klara, nu ska allt sammanställas och renskrivas, kommer bli hur mycket som helst. Men nu är själva grunden klar i alla fall.  Men nu ska jag nog dra mig ner och sola och träna och sen blir det väl plugg igen!
Later
Over and out

Kommentarer
Postat av: Marty

åh härligt att ni är klara! :) Vi är låångt ifrån ens att ha börjat :S

2008-11-26 @ 20:01:43
URL: http://trubbnos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0