Återigen helg

Ännu en helg! Väldigt skönt! Blir lugn fast ändå inte lugn. Idag hade jag praktik och dagen gick riktigt fort hade något att gör hela dagen så hann inte tänka så mkt innan jag skulle gå hem. Fick en god nyhet, den 29 november börjar jag jobba på Vivåga! Slipper jag tänka på vad jag ska göra efter skolan. Blir till att jobba ett år och tjäna pengar sen ut och resa!Tog även beslutet att ta gesällen direkt feter skolan så jag har en tuff vår att vänta mig framöver. Men det kn det vara värt! Var på Bio med Mia idag och såg " Mamma  MIa" rikitgt bra film faktiskt. En må bra film! Så jag sammanfattar dagen som en riktigt bra dag! I morgon blir det jobb och sen plugg så inget festande för min del. Får tas en annan gång, denna helgen hinns det inte med.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Marty

Åh vad roligt Elajn :) Grattis!

2008-11-08 @ 18:21:38
URL: http://trubbnos.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Grattis :D

2008-11-09 @ 08:39:40
URL: http://wican.blogg.se/
Postat av: Elin

Tack! =)

2008-11-09 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0