13 november

Då är det fredag i morgon igen! vart tar veckorna vägen? Idag har det varit en lugn dag, varit iskolan åkte hem och åt och åkte sen iväg och tränade en stund för mig själv. Mycket skönt! Är mycket glad idag och nöjd med min tillvaro, kanske är det alla andra som gör mig glad? Vem vet, orkar inte skriva mkt mer men lovar att ska bli ändring på det igen! I morgon blir det lugn kväll med att titta på idol, i helgen blir det jobb och på lördagskvällen hoppas jag på någon form utav sysselsättning får se vad det kan tänkas bli! Nu ska jag dra mig tillbaka och sova tror jag är oerhört trött.
Over and out

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Jag som tyckte du var toksnygg på bilden min vän :D

2008-11-15 @ 08:53:52
URL: http://wican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0